Kto nie lubi sa艂atek, niech pierwszy rzuci widelcem 馃榾 Bardzo lubi臋 sa艂atk臋 greck膮, ale nie zawsze mam wszystkie sk艂adniki pod r臋k膮, dlatego cz臋sto g臋sto wychodz膮 mi z greckiej r贸偶ne inne dziwctwa. Do tej zabrak艂o mi sa艂aty lodowej i og贸rka聽(kt贸rego m贸j Drwal w og贸le nie jada), dlatego dorzuci艂am do niej kukurydz臋, jajko i rukol臋. Dzi臋ki prawdziwemu serowi feta sa艂atka nabra艂a wyrazistego smaku, a rukola dorzuci艂a do tego sw贸j trawiasty posmak (co kto lubi :/ ja fank膮 nie jestem, ale ze zdrowa to wcinam; no i za tym Drwal akurat przepada).

Sa艂atki s膮 jednym ze 艣wietnych posi艂k贸w, kt贸re nadaj膮 si臋 do zabrania ze sob膮 w drog臋, czy to do pracy, czy do szko艂y, czy na si艂owni臋. Dzi臋ki niskiej zawarto艣ci w臋glowodan贸w i wysokiej zdrowych t艂uszczy oraz bia艂ka b臋dzie to odpowiedni posi艂ek dla os贸b ograniczaj膮cych w臋glowodany. Pami臋tajcie jednak, 偶e ka偶de ci臋cia w臋glowodanowe powinny by膰 ustalone przez osob臋 kompetentn膮 w temacie, najlepiej dietetyka.

Sk艂adniki聽(na jedna porcj臋):
– 1/4 偶贸艂tej papryki
– gar艣膰 rukoli
– 3 艂y偶eczki kukurydzy
– pomidor
– 6 oliwek
– 2 jajka
– 40 g fera feta
– 艂y偶eczka oliwy z oliwek
– greckie zio艂a

Przygotowanie:
Oliw臋 mieszamy z zio艂ami. Warzywa myjemy, kroimy wed艂ug preferencji. Ugotowane jajka obieramy ze skorupki i tak偶e kroimy wg uznania. Ser kroimy w kosteczki. Wszystkie sk艂adniki mieszamy ze sob膮 (w pude艂ku polecam miesza膰 dopiero przed jedzeniem i dopiero wtedy te偶 doda膰 sos). Voila 馃榾

Warto艣ci od偶ywcze:
392 kcal
22,5 g bia艂ka
26,9 g t艂uszczy
17,5 g w臋glowodan贸w
4,2 g b艂onnika